ZO Skin Health producten

Wat is ZO Skin Health?

ZO Skin Health is in 2007 opgericht door Dr. Zein Obagi. De producten bestrijden niet alleen losstaande aandoeningen, maar zorgen daarnaast voor een gezonde, goed functionerende huid. ZO Skin Health zorgt voor huidverbetering, op medische en niet-medische wijze, met uitgebreide, klinisch bewezen resultaten. De producten zijn voor alle leeftijden en huidskleuren te gebruiken. Op epidermaal en dermaal niveau wordt de huid gezonder door het gebruiken van hoge concentratie werkzame stoffen. Deze hoge concentratie werkzame stoffen worden middels een optimale aflevertechniek vervoerd naar de juiste locaties in de huid. De producten worden voornamelijk gebruikt in het gezicht, maar kunnen ook ingezet worden op een ander deel van het lichaam.

Hoe zetten we ZO Skin Health in?

Tijdens een intakegesprek wordt er gekeken naar uw huid en bepaalde hoe ‘gezond’ uw huid is. De definitie van een gezonde huid is als volgt:

• Zacht en glad van structuur
  • Stevig, vol en strak
  • Egaal
  • Goed gehydrateerd van binnenuit
  • Tolerant: bestand tegen omgevingsinvloeden
  • Vrij van huidaandoeningen

De huidtherapeut zal op basis van bovenstaande punten uw huid beoordelen en een passend advies geven over de producten. U zult een persoonlijk protocol krijgen met daarin thuisproducten die u ‘s ochtends en ‘s avonds dient aan te brengen. Deze verschillende producten gaan samen zorgen voor een optimaal functionerende huid, die vrij is van huidaandoeningen. Acne, rosacea en pigmentvlekken zijn voorbeelden van huidaandoeningen die goed behandeld kunnen worden met producten. Huidtherapeutische behandelingen in de praktijk kunnen daaraan toegevoegd worden, maar dit is niet altijd nodig.

Wilt u graag meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek inplannen? Maak dan hieronder een afspraak! De producten van ZO Skin Health zijn tevens te koop in onze webshopBent u onbekend met het gebruik van ZO Skin Health dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen, zodat wij u een optimaal protocol kunnen voorschrijven.